Algemene Voorwaarden
​
-
De zaal is beschikbaar vanaf 10 uur ‘s morgens, tenzij anders overeengekomen.
-
De zaal wordt ten laatste om 4 uur ‘s ochtends de dag nadien verlaten.
-
U laat de zaal borstelschoon achter. Alle decoratie, verpakkingsmateriaal en confetti wordt opgeruimd en meegenomen.
-
De huurprijs omvat de huur van de zaal, het gebruik van WIFI, beamer, flip chart en het verbruik van water, elektriciteit en de schoonmaak. BTW en catering zijn niet inbegrepen in de huurprijs.
-
Het is niet toegelaten eigen drank en eten te consumeren in onze feestzaal. Wij werken exclusief samen met Sablon Catering. Sablon Catering verzorgt de catering, bediening, vaat en opkuis van de keuken.
-
Bij reservatie betaalt u een voorschot van € 500 op rekeningnummer BE, t.a.v. x, met vermelding van naam en datum van je evenement. De reservatie is pas definitief als de som op de rekening ontvangen is.
-
U kan een optie nemen op een specifieke datum. Deze blijft gedurende 10 werkdagen vast liggen. Hebben wij geen reactie ontvangen na deze periode, dan wordt u nog eens gecontacteerd. Bij geen tegenreactie zal de afgesproken datum terug vrijkomen in de kalender.
-
In geval van annulering tot 6 maanden voor het evenement, door derden of door overmacht, kan de huurprijs (excl. catering) overgedragen worden naar een ander evenement. Bij annulering binnen een periode van 6 tot 3 maanden voor het evenement kan de helft van de huurprijs (excl. catering) overgedragen worden naar een ander evenement. Bij annulering binnen een periode van 3 maanden voor het evenement kan de huurprijs niet teruggevorderd worden.
-
Enkel het afval van de bar, de sanitaire ruimten en de keuken zijn ten onzen laste. Ander afval dient meegenomen te worden of wordt aangerekend aan de huurder.
-
Al het materiaal dat niet tot de feestzaal behoort dient ten laatste voor 9 uur ‘s morgens opgehaald te worden.
-
Alle eventuele financiële en administratieve verplichtingen ten opzichte van Sabam zijn de verantwoordelijkheid van de huurder.
-
Geluidsoverlast is volledig de verantwoordelijkheid van de huurder. Feestzaal KLA 4 kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij stillegging van een evenement. De huurder engageert zich om ‘s nachts de rust van de buren te respecteren en de geluidsnormen niet te overschrijden en ook zijn gasten te vragen dit te doen en onnodig geluid door roepen, auto’s en deuren te vermijden.
-
Schade aan het gebouw of de inboedel veroorzaakt door de huurder, wordt in rekening gebracht en vergoed aan de verhuurder. Daaronder verstaan we ook verstopping van toilet door verkeerd gebruik.
-
Feestzaal KLA 4 is niet aansprakelijk bij ongevallen tijdens het gebruik van de feestzaal en de parking en ook niet voor schade aan de voertuigen die geparkeerd staan op de parking.
-
De huurder is verantwoordelijk voor het toezien op het gebruik van alcohol en vermijdt overdreven dronkenschap of het rijden onder invloed van hemzelf en zijn gasten.
-
Bij betwisting is de rechtbank van Brussel bevoegd.